BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
20 Mei 2012, 13:11:51

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.032 aantal berichten in 2.137 topics door 430 geregistreerde leden
Nieuwste lid: CrimeDoc
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  BT1100 Bulldog
| |-+  Touren/Treffen (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  NNR III
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Print
Auteur Topic: NNR III  (gelezen 5440 keer)
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member
Geslacht: Man

Wuustwezel (B)

« Antwoord #40 Gepost op: 15 September 2008, 08:17:52 »

Hey folks, ben gister rond zessen ook thuis toegekomen.
Allereerst ... fantastisch weekend ... DIT HAD IK ZEKER NIET WILLEN MISSEN !!!
Alles is al gezegd in de vorige berichtjes: mooi weer, heel fijne mensen, schitterend hotel, mooie ritten, ...
Het afscheid valt steeds zwaar, daarom is het weerzien altijd zo mooi!
Groeten en nogmaals allen bedankt,
Gie

Loud pipes save lifes !!!
dog71
Betalende leden
Newbie

« Antwoord #41 Gepost op: 15 September 2008, 09:12:27 »

Mannen uit het Noorden, bedankt voor de mooie tochten, was heel gezellig, leuke mensen bij elkaar en nog eens mooi weer, wat wil je nog meer.
Bedankt allemaal en tot de volgende keer.

Arjan
Hotdog
Betalende leden
Hero Member

"See You On the Road"

« Antwoord #42 Gepost op: 15 September 2008, 09:16:33 »

Foto's NNR III gemaakt door Dirk (D)  (foto's met geluid opstarten.)
http://forum.bulldog-bt1100.de/rlink/rlink.php?url=http://dirk-erdmann1.magix.net

Foto's NNR III gemaakt door WullDee(D)
http://forum.bulldog-bt1100.de/rlink/rlink.php?url=http://picasaweb.google.com/WullDee/20080912NNRIII

Iedereen bedankt voor deze mooie dagen, die voor mijn gevoel veel te snel voorbij waren.  Huilen

Gie, bedankt voor de CD's

In Memory of ThunderBull 25.11.1940/23.11.2008  "Take a nice long ride my friend..."

http://www.youtube.com/watch?v=q-Qef7MfRQU&feature=related
bulldog1
Betalende leden
Hero Member

NL (Sappemeer)

« Antwoord #43 Gepost op: 15 September 2008, 13:14:19 »

Knipoog moi doggen, mannen en vrouwen ook ik ben weer thuis gekomen, om 20 voor 9 op terug reis naar norg motor van arjan stuk.
Lawaai uit cardan aandrijving anwb gebeld hebben 2 1/2 uur, moeten wachten op de goeie man conclusie niet meer verder rijdenmotor laten staan word later thuis gebracht. Konden wij ook op naar norg kop koffie spullen pakken afscheid nemen van siggie
en naar huis moe maar voldaan.
heel mooi weer mooie mensen prachtig, bedankt dat jullie er waren. Lachen Lachen

HE AAT ASTRID VOLGEND JAAR ZIJN JULLIE ER OOK WEER BIJ Lachen Lachen
Groet johan Cool Cool

SOUND OF THUNDER
Nait soezen moar deur broezen !
misterMaxim1
Betalende leden
Full Member

NL Assen

« Antwoord #44 Gepost op: 15 September 2008, 17:46:22 »

Hoi vrienden,

Ook ik heb de zondagrit nog meegereden na de oergezellige BBQ van zaterdagavond. Alles ging goed,
totdat... Bulldog1 schreef het al. Daar was ik niet zo blij mee, met een stukke cardan. Maar goed, het was
niet anders. Was helaas nog later thuis (22,00 uur) en ben met motor en al door een bergingsbedrijf bij mij
thuis voor de deur gedropt. Geen mooi gezicht, m´n motor op zo´n vrachtwagen Huilen
Dat wordt voorlopig niet meer rijden Droevig

Zaterdagmiddag werden we thuis nog onverwachts verrast: De hele groep kwam na de rit nog even bij ons thuis langs
i.v.m. mijn afwezigheid die dag omdat onze dochter nog maar pas ter wereld was gekomen. Super verrassing mannen
en vrouwen! We konden dit erg waarderen Lachebek

De zondag, of eigenlijk het hele weekend was geslaagd als de reacties tot dusver hoor. Ik heb in ieder geval genoten
van alles en iedereen. Mensen, bedankt dat jullie er allemaal waren. Jullie maken zo´n weekend weer tot een succes.
En voor de mensen die graag hadden willen komen maar niet geweest zijn, we rekenen op jullie aanwezigheid
tijdens de NNR IV in september 2009 (Ik mag graag op de zaken vooruit lopen Lachen Lachen Lachen)

Grtz.

Arjan

Mister Maxim

"No risk, no life"
familieman
Betalende leden
Full Member

« Antwoord #45 Gepost op: 15 September 2008, 20:12:54 »

Hallo iedereen, en Arjan en echtgenote proficiat met jullie spruit. ik ben ook weer terug in het land, na een tocht van 4500 km met de motorhome door Frankrijk en Spanje. van de atlantische kust tot aan de middellandse zee en dan nog door de pyrineeën. onze twee wielers haden we wel bij, enkel waren deze niet van een motor voorzien. maar zo met zijn twee was het zeker ook wel leuk. Volgend jaar probeer ik weer van de partij te zijn. Zo kan ik weer met mijn maatje samen komen, he Gie. Ook hebben jullie nog de allen de groetjes van Bart en Tanja we gaan met hen volgend weekend samen even uitwaaien aan onze kust.
groeten familieman
 Lachen
jagermeister
Betalende leden
Newbie

« Antwoord #46 Gepost op: 15 September 2008, 21:08:17 »

Rond de klok van 20:00 uur eindelijk thuis met dank aan de ANWB.
Heb nog even inspanning gezeten omdat we nog niets van mister maxim hadden gehoord,  maar ben toch blij dat je nog op zondag bent thuis gekomen, het vertrouwen in de ANWB was even weg.

Voor de rest heel mooi weekend.
Zowel zaterdag als zondag leuke rit gehad met een fantastisch zonnetje aan de hemel.
Zaterdagmiddag ook nog op de dog van mokelito gereden, dit was natuurlijk het hoogte punt van de dag. Helaas wilde Mike weer op zijn eigen bike naar huis.
BBQ  gezellig alleen weer teveel gegeten en te laat op bed, gelukkig zijn we de bar uitgezet anders had ik er nu nog gezetten.

Ben blij dat iedereen het leuk heeft gehad, veel leuke reactie ontvangen. Namens de organisatie kan ik wel zeggen : hopen jullie volgend jaar weer te zien, wij gaan natuurlijk uit van een nog grotere opkomst.

JAGERMEISTER
MissBitch
Betalende leden
Sr. Member
Geslacht: Vrouw

krijgt last van ontwenningsverschijnselen

« Antwoord #47 Gepost op: 16 September 2008, 18:33:50 »

Hier mijn bijdrage aan foto's van de NNR3

Geluid aan en voor grotere foto's klik op pijltje rechts boven in.
Klik op Noordnoorderrit3 links in het vakje

http://atty-kramer.magix.net/

MissBitch RIDE FOR FUN

Träume nicht dein leben aber lebe deine Träume
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Assen (NL)

« Antwoord #48 Gepost op: 16 September 2008, 21:47:23 »

Ci@o!
Leuke foto's luitjes! Lachebek
Vrijdag, zaterdag en zondag 't was allemaal top!  Lachebek Lachen Lachebek
Enige smet vond ik dat CarNy voor niets in Harlingen was, Droevig maar anderzijds konden we daar ook niet zo heel veel aan doen.
Tuurlijk is het ook zwaar klote dat Arjan zijn bike ermee ophield (vooral voor MrMaxim dan), maar daar lachen we de volgende keer weer om en bovendien heeft ie er een mooi dochtertje bij. Lachen
Verder is het ook tof dat ik het weekend en de voorbereidingen ervoor kan doen vanwege het feit dat mijn vrouwlief 't gezinsleven in goede banen leidt. Kus
Oude contacten, nieuwe contacten...thanks, want jullie maken het een geslaagd (lang) weekend!
Misschien volgend jaar een NNR IV en met dan vooral de oude contacten die nu niet konden komen. Rollende ogen
Grtz, Bluedog

Take what is useful & develop from there!
Bulldoggy
Betalende leden
Full Member

NL - Heerlen (Limburg)

« Antwoord #49 Gepost op: 16 September 2008, 22:01:58 »

Zo te lezen en te zien hebben we heel wat gemist!
Gelukkig was het geen 'Hondenweer'... of eigenlijk juist wel?

'Mooi terras met uitzicht op Schiermonnikoog' deed ons even slikken.
Wij zaten op zaterdagavond met een grote groep in Valkenswaard in Dinner Theater 'Inspiration Point'.
Dit was (helaas) al ver van tevoren afgesproken. Wel leuk, maar absoluut geen vervanging voor een Bull-weekendje!

Volgende keer zijn we er dan hoe-dan-ook bij.

Groetjes,
H@ns & Carmen
Paultje
Betalende leden
Hero Member

NL Duiven

« Antwoord #50 Gepost op: 16 September 2008, 22:32:57 »

Hé doggers,

't Was weer een geweldig weekend! We hebben echt genoten van jullie allemaal. Beetje jammer dat onze vriend Bert ons dit keer niet kon bedienen, maar z'n stand-in heeft echt wel z'n best gedaan hè.

Dank aan de organisatie van NNR III voor alle moeite die jullie je op de hals halen, de vanzelfsprekende gastvrijheid en natuurlijk de twee fantastische ritten. Dank aan de deelnemers voor de gezelligheid en natuurlijk voor de leuke foto's. Altijd weer een leuk aandenken van zo'n weekend.
Volgend jaar zijn we weer van de partij!  Cool

Arjan, succes met het herstel van de schade jongen, ik hoop dat het meevalt.

MissBitch
Betalende leden
Sr. Member
Geslacht: Vrouw

krijgt last van ontwenningsverschijnselen

« Antwoord #51 Gepost op: 18 September 2008, 17:46:52 »

Foto's van Johan zijn ook gereed  Knipoog

NNR3Johan
http://atty-kramer.magix.net/

wederom muziek erbij

MissBitch RIDE FOR FUN

Träume nicht dein leben aber lebe deine Träume
Black Bulldog 42
Betalende leden
Newbie

« Antwoord #52 Gepost op: 20 September 2008, 00:04:23 »

Zo,nu eindelijk ff tijd om ook te reageren.Ik vond het vorige week erg gezellig(al was het alleen de zondag)helaas eind van de middag 1 motor met pech,hoop dat de kosten mee vallen.Volgend jaar zal ik proberen zaterdag en zondag te komen.

Gr Philip Knipoog Knipoog Knipoog
Pagina's: 1 2 [3] Print 
« vorige volgende »
Ga naar: