dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard
|
 |
« Gepost op: 2 December 2007, 21:45:42 » |
|
Al iets bekend van de havenrit 2008 Antwerpen. Indien er animo is wil ik in 2008 ook wel een rit in Valkenswaard organiseren, zeer centraal en voor bijna alle leden in 1 uur te bereiken. (Mag ook in plaats van de havenrit)( enkel alleen in goed overleg natuurlijk) Groet Antoine
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motormuis
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
It's my world.You're just living in it. NL
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 2 December 2007, 21:52:27 » |
|
 ja, lijk me leuk om eens weer die kant op de gaan.
|
|
|
|
|
|
gr. motormuis
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 3 December 2007, 11:48:00 » |
|
Antoine, lijkt me inderdaad een goed idee. Ik ben alvast zeer enthousiast, als ik nog mee mag, natuurlijk.
Greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
anvilredboy
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
Ede NL
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 3 December 2007, 18:45:07 » |
|
|
|
|
|
|
|
EEN DAG NIET GELACHEN,IS EEN DAG NIET GELEEFD.
|
|
|
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
hoboken ( B )
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 3 December 2007, 19:42:41 » |
|
hey doggers op aanvraag van de hoge noorderlingen zal de havenrit iets later dan normaal voldaan worden maar de juiste datum moet ik nog overleggen met de andere papa van de rit ( co-ouderschap ) Gie. hadden we maar ne glazen bol om den beste moment te vinden hé  maar we zullen zo snel als't kan iets laten weten goe  grts danny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 3 December 2007, 19:54:58 » |
|
Iedereen mag mee he Gie, Ik zie je vaak op de MT01 site,maar in je hart ben je nog een bulldogske he. Haven rit einde maand Maart. Valkenswaard ergens begin Mei. En 19 Juni moeten we weer met zn alle naar Duitsland. Druk,Druk,Druk Daarom tijdig alle datums vastleggen Groet Antoine
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gdoes
Betalende leden
Newbie

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 6 December 2007, 22:30:54 » |
|
Goeie plannen Antoine! Ik probeer zoveel mogelijk mee te doen. Blijf de berichtgeving met spanning volgen. Het slechte weer duurt me al weer te lang. Later! Poedel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 13 Januari 2008, 19:23:37 » |
|
Al datums bekend voor de havenrit Antwerpen 2008. Tijd vliegt voorbij ,we moeten datums vast gaan leggen! Anders wil ik datums gaan geven voor een rit in VALKENSWAARD,Als mensen daar zin in hebben natuurlijk. Groet Antoine
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
hoboken ( B )
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 14 Januari 2008, 15:43:16 » |
|
hey doggers voorgestelde datum om de havenrit 2008 te snoepen is 22 & 23 maart (paasweekend) mochten er teveel mensen dat weekend op verlof gaan of thuis moeten(willen) blijven voor bijvoorbeeld de kinderen,gelieve tijdig door te geven dan kunnen we mischien de datum nog aanpassen  in verband met overnachting,nemen jullie het zelfde hotel als vorig jaar of moet ik eventueel een ander nestje trachten te vinden ? grts danny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bulldog1
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
NL (Sappemeer)
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 15 Januari 2008, 00:03:01 » |
|
 moi danny, dacht dat je zij voor de noord noorder ploeg de datum zou brengen naar eind maart rond de 30 . groet johan de noord noorder man.
|
|
|
|
|
|
SOUND OF THUNDER Nait soezen moar deur broezen !
|
|
|
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
hoboken ( B )
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 15 Januari 2008, 07:15:02 » |
|
hey Johan de datum voor de havenrit is aangepast naar 29 & 30 maart  mochten er mensen zijn die dit nog te vroeg vinden,gelieve zo snel mogelijk iets te laten weten ! grts danny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
drum
Betalende leden
Full Member

Geslacht: 
hasselt (B)
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 15 Januari 2008, 13:00:18 » |
|
datum is goed , nu het weer nog !!!!!! grts drum. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ThunderBull
Sr. Member

Geslacht: 
Vogelenzang - NL
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 15 Januari 2008, 18:54:20 » |
|
Hoi Danny, Zouden Astrid en ik deze keer mogen meedoen aan de Havenrit?  Over welk hotel praten we eigenlijk? Gezellig, niet duur, gesloten parking en zo... toch?! Amai, als dát geen Ollanders zijn! Jawel dus!  Even serieus; we zijn benieuwd naar vertrekpunt, dag, tijd, hotel, deelnemers etc. Groetz, Aat.
|
|
|
|
|
|
Je kunt niet alles hebben. Waar zou je het moeten laten? 
|
|
|
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
hoboken ( B )
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 15 Januari 2008, 19:19:53 » |
|
hey Aat jullie mogen niet komen...jullie moeten komen  wat het slapen betreft,ben ik de naam van het hotel effie kwijt (sorry) maar ik denk wel dat Johan of Henk je daar bij kan helpen, zij hebben er samen met de rest van de meute de nacht doorgebracht in 2007. zij zullen ook wel laten horen of het voor herhaling vatbaar is of niet. wat de juiste vertrekuren zijn zal ik nog effie open moeten laten maar zal ze éénsdaags wel doorgeven daar ik nog niet juist weet waar we s'middags een versnapering zullen nuttigen. grts danny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Wuustwezel (B)
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 15 Januari 2008, 21:44:18 » |
|
Het hotel van vorige keer is het Ibis Hotel in de Meistraat in hartje Antwerpen. De parking is vlakbij (op 30m) maar is wel een betaalparking. Henk en co hebben daar vorige keer wel iets op gevonden om met verschillenden tegelijk binnen te geraken, moet je hen maar eens vragen. Wel een goei slot meenemen want het is en blijft een publieke parking. Website voor hotel en reservatie: http://www.booking.com/hotel/be/ibisantwerpen.en.htmlIk kijk ook nog eens mee rond en bespreek dit wel met Doggy2. Tot later en greetz, Gie
|
|
|
|
|
|
Loud pipes save lifes !!!
|
|
|
Bluedog
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
Assen (NL)
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 15 Januari 2008, 22:08:31 » |
|
Pata Negra!  Uh, hotel...was prima. Volgens mij een idee van Jirev. Parking? Erin ging op een haar na goed.  Toen ik het kaartje trok, was er ene 'olle grise' die in 1x de garage in vloog, terwijl ik op dat moment zat na te denken, wat ik met dat kaartje aan moest. Enfin, eruit was een stuk makkelijker,  want we gingen gewoon langs het poortje zonder te betalen (inderdaad, zuinige Hollanders).  Datum klinkt mij goed in de oren.
|
|
|
|
|
|
Take what is useful & develop from there!
|
|
|
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
hoboken ( B )
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 15 Januari 2008, 22:21:22 » |
|
henk henk henk denkt gij nu alleen maar aan eten ghghghghghgh maar zou er éérlijk gezegt ook wel terug voor te vinden zijn zenne  grts danny las mannas of manias of zoiets hé 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Judass
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
BIG TWIN = BIG BALLS CHANGSHU - CHINA
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 16 Januari 2008, 08:56:12 » |
|
Idd Las Manas, wel op tijd reserveren. Kan er helaas niet bij zijn, in de paasvakantie komt mijn gezin op bezoek hier. gr Bob 
|
|
|
|
|
|
Behandel een ander zoals ge zelf wenst behandeld te wordenKijk voor meer foto's en details op mijn webstek: http://www.judass.be 
|
|
|
Doggy2
Betalende leden
Hero Member

Geslacht: 
hoboken ( B )
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 16 Januari 2008, 15:24:35 » |
|
spijtig om te horen dat je er niet bij kan zijn Bob  maar een geluk voor jou dat je gezin tot bij u komt  moest het ni zo ver zijn hé ....  grts danny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|