BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
5 Februari 2012, 12:10:49

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.002 aantal berichten in 2.119 topics door 423 geregistreerde leden
Nieuwste lid: david
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  Algemeen/General
| |-+  Mededelingen/Announcements (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  China ... here he comes
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Print
Auteur Topic: China ... here he comes  (gelezen 6863 keer)
Judass
Betalende leden
Hero Member
Geslacht: Man

BIG TWIN = BIG BALLS CHANGSHU - CHINA

« Antwoord #40 Gepost op: 17 Februari 2008, 10:25:12 »

He makkers,

hier het laatste nieuws uit de Orient. Ben ondertussen er in geslaagd om een Chinees rijbewijs te krijgen.
Blijkbaar is er een overeenkomst tussen China en Belgie zodat ge geen theorie of praktijk moet doen. er is wel een verplicht medisch onderzoek ( herinneren jullie mijn vorig medisch onderzoek nog, ik zag er dus niet erg naar uit)
Ik dus met mijn tolk naar een verzameling gebouwen ( zoiets als bij ons de autocontrol, examencentrum, DIV, eigenlijk alles wat met autorijden te maken heeft, verzameld onder 1 dak. Daar moest dus ook het beruchte medisch onderzoek plaatsvinden.
Ik zet me aan een bureel en al snel worden we vergezeld van een alleraardigst dametje dat direkt een uitgebreid gesprek begint met mijn tolk ( logisch he)
Na een 10 tal minuten richt mijn tolk zich tot mij en vraagt hoe groot ik ben, ik antwoord dat ik 1.77 m ben en hij vertaalt dat plichtsgetrouw naar het aardige dametje. Zij vult met een dikke rode stift de cijfers in op een formulier en mept daarna nog een paar rode stempels op het blad en geeft mij nog een stevige hand, zegt nog wat Chinees tegen mij en verdwijnt dan.
Ik begrijp er gen snars van en vraag mijn tolk om uitleg. Blijkt dus dat zij mij goedgekeurd heeft en dat ze me daar voor feliciteerde.
Tot zover dus het medisch onderzoek...

Verder ben ik erin geslaagd om tijdens mijn laatste verlof toch een paar keren over de weliswaar niet-verlaten havenwegen te gaan scheuren, kon me niet veel schelen al dat drukke verkeer, ben er zelfs ingeslaagd om mijn bellypan nog verder te beschadigen, het zachte weer noopte me er toe om de zijkant van mijn rubbers nog eens te berijden. is me terdege gelukt.

De Bulldog had wel stilgestaan sinds begin december, mijn pa wil er ni meer oprijden, wil ook niet zeggen waarom ( ofwel mag hij ni meer van ons ma of anders is hij ergens van verschoten, persoonlijk denk ik het 1ste)
Dus ik dacht dat ik wel startkabels (nog altijd de originele batterij) zou nodig hebben, hij overwinterd tenslotte in een onverwarmde garage onder een deken, maar bij de 2de poging sloeg de moter aan, het blijft dus een betrouwbare machine he maar dat wisten jullie wel.
De 1ste kmters pruttelde hij een beetje, alsof dat er wat vuile naft door moest, maar daarna bulderde hij als nooit tevoren.

Ikke dus weer gelukkig maar ondertussen ikke weer in China en kom pas terug in juni dus veel succes op jullie havenrit ( kijk vooral naar de zwarte strepen aan de op en afritten van de Noorderlaan, di zijn van mij)

groetjes Bob

Behandel een ander zoals ge zelf wenst behandeld te worden
Kijk voor meer foto's en details op mijn webstek:  http://www.judass.be 
drum
Betalende leden
Full Member

hasselt (B)

« Antwoord #41 Gepost op: 17 Februari 2008, 11:26:42 »

allez bob, proficiat met je rijbewijs.
moet je niet een beetje een kamikazepiloot zijn om ginder te rijden. Geschrokken
wat de havenrit betreft,dat komt dik in orde.
jan,danny en ikzelf hebben vorige zaterdag een testritje gedaan en de voorgestelde route ziet er
prachtig uit.als we nu nog datzelfde weer konden krijgen is't af. Cool
groetjes, en doe dat nog goed ginder.
drum.
ThunderBull
Sr. Member

Vogelenzang - NL

« Antwoord #42 Gepost op: 17 Februari 2008, 14:53:26 »

Wel, wel, een rijbewijs-overeenkomst tussen België en China... wie had dat ooit gedacht? Geschrokken

Nou Bob, dank zij je ijzeren gestel ben je weer eens goedgekeurd en heb je nu je Chinese rijbewijs!
P R O F I C I A T  

Beperk je het rijden in China tot een auto of ga je ook een gemotoriseerde tweewieler proberen?
(en dan het liefst een Bull natuurlijk!) Jammer dat je Pa niet meer rijdt, zou best kunnen dat Ma 'm "volwassen" heeft gepraat....

Groetz en tong hai! Aat.

Je kunt niet alles hebben. Waar zou je het moeten laten?
Judass
Betalende leden
Hero Member

« Antwoord #43 Gepost op: 17 Februari 2008, 17:13:04 »

[
Citaat
quote author=ThunderBull link=topic=10191.msg18865#msg18865 date=1203256406]
Wel, wel, een rijbewijs-overeenkomst tussen België en China... wie had dat ooit gedacht? Geschrokken

Nou Bob, dank zij je ijzeren gestel ben je weer eens goedgekeurd en heb je nu je Chinese rijbewijs!
P R O F I C I A T  

Beperk je het rijden in China tot een auto of ga je ook een gemotoriseerde tweewieler proberen?
(en dan het liefst een Bull natuurlijk!) Jammer dat je Pa niet meer rijdt, zou best kunnen dat Ma 'm "volwassen" heeft gepraat....

Groetz en tong hai! Aat.

He Aat, ben mn leven nog niet beu, hou het dus bij het koekblik.

gr Bob

[/quote]

dikkertje
Betalende leden
Sr. Member

NL Valkenswaard

« Antwoord #44 Gepost op: 17 Februari 2008, 19:19:23 »

Oke Bob.
Niet te vaak op twee wielen door de bocht he, met dat koekblik.
Anders beschadig je daar ook je bellypan. 
Groet Antoine
lexe
Betalende leden
Sr. Member

« Antwoord #45 Gepost op: 19 Mei 2008, 16:45:36 »

heeft Judass ook last van die aardbeving(-en) daar in china

persoonlijk monteur van motormuis.
Triumph Sprint ST 1050 2006
www.suzukibanditclub.nl
www.motor-forum.nl
Judass
Betalende leden
Hero Member

« Antwoord #46 Gepost op: 19 Mei 2008, 17:47:04 »

heeft Judass ook last van die aardbeving(-en) daar in china

Vreemd genoeg niks van gemerkt, alhoewel wij in een rechte lijn naar Shanghai zitten, 200 km verder. Daar hebben ze verscheidene gebouwen ontruimd.

Dus beste vrienden, I'm still alive and kicking some Chinese ass...

gr Bob

Pagina's: 1 2 [3] Print 
« vorige volgende »
Ga naar: