BT1100Bulldog.nl/be/eu
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
5 Februari 2012, 11:57:22

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
23.002 aantal berichten in 2.119 topics door 423 geregistreerde leden
Nieuwste lid: david
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  BT1100 Bulldog Forum
|-+  Algemeen/General
| |-+  Over de site/About the site (Moderator: BulldogWebguy)
| | |-+  Schrappen accounts niet betalende leden
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 Print
Auteur Topic: Schrappen accounts niet betalende leden  (gelezen 3144 keer)
Bullboy
Newbie
*

« Gepost op: 2 September 2007, 09:06:51 »

Hallo,

Als je als niet betalend lid enkel maar mag lezen en in geen enkel topic nog iets mag posten dan stel ik mij de vraag of het niet beter is die niet betalende accounts gewoonweg te schrappen, want eens ingelogd als niet betalend lid kan je net hetzelfde alsof je als gast op het forum bent, een niet betalend lid heeft dus (nu de site de commerciële toer is opgegaan) geen enkele meerwaarde meer tegenover een gast, want in beide gevallen kan je net hetzelfde, enkel lezen dus.

Bij deze vraag ik aan de beheerder van deze site mijn account met als nick “DoggyStyle” te schrappen, alsook alle posts van DoggyStyle.

Mvg Jan Knipoog

Alle niet betalende leden (en anderen ook natuurlijk) van bt1100bulldog.eu die ondanks hun niet-betaling toch nog willen praten over hun geliefde fiets. Registreer u GRATIS ==> http://yamahabt1100ben.eamped.com/
Judass
Betalende leden
Hero Member
Geslacht: Man

BIG TWIN = BIG BALLS CHANGSHU - CHINA

« Antwoord #1 Gepost op: 2 September 2007, 11:25:44 »

Hallo,

Als je als niet betalend lid enkel maar mag lezen en in geen enkel topic nog iets mag posten dan stel ik mij de vraag of het niet beter is die niet betalende accounts gewoonweg te schrappen, want eens ingelogd als niet betalend lid kan je net hetzelfde alsof je als gast op het forum bent, een niet betalend lid heeft dus (nu de site de commerciële toer is opgegaan) geen enkele meerwaarde meer tegenover een gast, want in beide gevallen kan je net hetzelfde, enkel lezen dus.

Bij deze vraag ik aan de beheerder van deze site mijn account met als nick “DoggyStyle” te schrappen, alsook alle posts van DoggyStyle.

Mvg Jan Knipoog

Alle post van jou schrappen? Ondanks sommige minder goede posts Grijns vind ik dat je in het verleden regelmatig toch ook zinnige dingen gepost hebt en vind ik dus ook dat deze artikels beschikbaar moeten blijven voor verdere raadplegingen.

gr Bob

Behandel een ander zoals ge zelf wenst behandeld te worden
Kijk voor meer foto's en details op mijn webstek:  http://www.judass.be 
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member

Wuustwezel (B)

« Antwoord #2 Gepost op: 2 September 2007, 11:58:18 »

Jan, ik kan mij volledig vinden in het antwoord van Bob. Misschien alternatief: alle benamingen van "Doggystyle" laten vervangen door Bullboy. Zo blijven de topics onbeschadigd en alle leuke/minderleuke/leerzame/stomme reacties blijven gewoon bestaan. En dat je een echte Bullboy bent dat weten we ondertussen al 100% zeker. Ik ben trouwens een grote fan van jouw fotografiekunsten. Blijven doorsturen die posts.
Greetz,
Gie

Loud pipes save lifes !!!
motormuis
Betalende leden
Hero Member
Geslacht: Vrouw

It's my world.You're just living in it. NL

« Antwoord #3 Gepost op: 2 September 2007, 12:02:26 »

Jan, ik kan mij volledig vinden in het antwoord van Bob. Misschien alternatief: alle benamingen van "Doggystyle" laten vervangen door Bullboy. Zo blijven de topics onbeschadigd en alle leuke/minderleuke/leerzame/stomme reacties blijven gewoon bestaan. En dat je een echte Bullboy bent dat weten we ondertussen al 100% zeker. Ik ben trouwens een grote fan van jouw fotografiekunsten. Blijven doorsturen die posts.
Greetz,
Gie

Daar ben ik nu helemaal mee eens. Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

gr. motormuis
Bullboy
Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: 2 September 2007, 12:43:06 »

Hallo,

Mvg Jan Knipoog

Alle post van jou schrappen? Ondanks sommige minder goede posts Grijns vind ik dat je in het verleden regelmatig toch ook zinnige dingen gepost hebt en vind ik dus ook dat deze artikels beschikbaar moeten blijven voor verdere raadplegingen.

gr Bob

Buiten m'n posts in de 'Algemene Topics' kan ik geen enkele post van mezelf nog raadplegen, als het zo zit schrappen ze maar alles… sorry.

Er blijft nu een select clubje van betalende leden over, zoals Sgfx al wist op te merken vrees ik ook dat het forum op deze manier een stille dood zal sterven, mensen die het forum sporadisch raadplegen gaan definitief afhaken. Ik heb eerder mijn gedacht over betalende fora al laten verstaan, principieel ben ik er compleet tegen, er bestaan genoeg alternatieven die gratis zijn. Moest er illegale informatie kunnen gedownload worden en zou je door het betalende te maken de gedownloade info legaal maken dan heb ik daar totaal geen probleem mee, is niet meer dan logisch dat je er dan voor betaalt trouwens. Op dit forum hebben die praktijken echter nooit bestaan. ‘k Vind het niet kunnen dat je om gewoon over je hobby te praten je moet betalen. Ik vind het dan ook spijtig dat leden die toch wel ooit nuttige dingen hebben gepost gewoonweg zonder pardon aan de deur worden gezet en dit enkel en alleen om commerciële redenen en daarenboven dan ook geen enkel ‘postrecht’ meer krijgen. Het was hier een plezante boel en buiten enkele uitzonderingen (die even snel gekomen als gegaan zijn) heb ik hier met iedereen een goede band opgebouwd dacht ik toch, daarom vind ik het des te spijtiger om op deze manier afscheid te moeten nemen.

Enfin, om met een positieve noot af te sluiten, we komen mekaar irl nog wel ergens tegen hé. Maart 2008 in Antwerpen zeker?  Knipoog

Alle niet betalende leden (en anderen ook natuurlijk) van bt1100bulldog.eu die ondanks hun niet-betaling toch nog willen praten over hun geliefde fiets. Registreer u GRATIS ==> http://yamahabt1100ben.eamped.com/
Bullboy
Newbie
*

« Antwoord #5 Gepost op: 2 September 2007, 12:44:11 »

Ik ben trouwens een grote fan van jouw fotografiekunsten.

Ik zal ze vanaf nu naar u persoonlijk mailen.  Grijns

BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Best (NL)

« Antwoord #6 Gepost op: 2 September 2007, 17:25:58 »

Ik heb het er in dit onderwerp uitgebreid over gehad EN aan de leden voorgelegd. De betaling voor de site is om de hostingkosten te dekken en mijn uren een beetje vergoed te zien. De overgrote meerderheid van de "harde kern" steunde mij in mijn oproep.

Ik heb het besluit genomen om een bijdrage te vragen voor deze kosten en ik kom daar niet op terug.

Ik vind het echter niet eerlijk tegenover de betalende leden om niet-betalende leden nog steeds de mogelijkheid te geven berichten te plaatsen. Een optie zou nog kunnen zijn om de niet-betalende leden wel de mogelijkheid te geven berichten te plaatsen in het Algemene forum, maar ik verwacht dan dat daar vragen worden gesteld over Technische zaken, Accessoires, Vraag en aanbod etc. met andere woorden berichten die in de besloten forums thuis horen. Dan moeten die berichten weer worden verplaatst of verwijderd etcetera. Daarom kunnen niet-betalende leden geen berichten meer plaatsen.

De reden dat de accounts van de niet-betalende leden niet worden verwijderd is dat hun berichten dan niet meer toegankelijk zijn. Daarmee zou het berichtenarchief niet meer intact zijn.

En over het "op de commerciele toer gaan"... Ik dank iedereeen voor de bijdrage. Maar geloof nou niet dat ik hier geld aan overhoud hoor! Gezien de vele uren die ik er in steek en de hostingkosten voor de site houd ik er niets aan over.

Ik begrijp het volkomen als er leden zijn die niet voor dit forum willen betalen. Dat respecteer ik! Wat ik wel jammer vind is dat er leden zijn die niet willen betalen maar vervolgens wel een nieuwe account aanvragen om nog twee weken berichten te kunnen plaatsen.

DoggyStyle heeft bijvoorbeeld de accounts "DoggyStyle kloon" en "Bullboy" aangevraagd. Deze accounts worden dan ook geblokkeerd.

BulldogWebguy
BT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl
Surf happy & Drive safe
Dabby
Full Member

Antwerpen (BE)

« Antwoord #7 Gepost op: 2 September 2007, 20:00:01 »

Wel, ik ben altijd zeer voorstander geweest om te betalen. Ik beheer zelf een zeer simpele site die ik gewoon in kladblok opbouw: nl http://users.telenet.be/vwracing
Ik heb van deze site zopas alle prijslijsten weggehaald omdat dit dingen zijn die dynamisch zijn en steeds werk vragen, toch moesten er weer enkele merken af en andere bij, en hoewel dit allemaal zeer simpel lijkt, kruipen er enkele uren in.
Nu bestaat die site gewoon uit algemene info die amper verandert in de tijd. Ik snap maar al te goed dat een website veel werk vraagt.
Daarbij is het telenetdomein gratis en de 50Mb webruimte meer dan voldoende...

Nu, om te struikelen over 9 euro.... laat ik dit zeggen: als je dit forum beschouwd als een deel van je hobby, net zoals rijden op je Bulldog... waarom kan je dan handenvol geld uitgeven aan andere uitlaten (terwijl de originele hun werk doen), tijd steken in het afzagen van spatborden, aanpassen van pinkers, betalen voor andere achterlichten met ledjes, velgen laten poederlakken... kortom je Bulldog personaliseren voor honderden euro's...je hobby en dan beginnen moeilijk doen over 9 euro!!!...per jaar!
Sorry, hier wordt ik gewoon boos van  Boos
En dan accounts blijven aanmaken om toch nog wat te posten... betreurenswaardig  Ik weet het niet

edit: @doggystyle: ik heb inderdaad je mening hierover niet gelezen alhoewel ik meestal wel alle topics doorspit heb ik dit gemist. Ik vermoed dat je argumenten principieel zijn... maar inderdaad, ieder zijn mening dan maar, no hard feelings.
ThunderBull
Sr. Member

Vogelenzang - NL

« Antwoord #8 Gepost op: 2 September 2007, 22:30:35 »

Ik heb het besluit genomen om een bijdrage te vragen voor deze kosten en ik kom daar niet op terug.

DoggyStyle heeft bijvoorbeeld de accounts "DoggyStyle kloon" en "Bullboy" aangevraagd. Deze accounts worden dan ook geblokkeerd.

René het is goed zo. Maak je niet druk en steek geen tijd in onnodig verdedigen en of uitleggen.
Wees blij met die dwarsliggers, immers om op het goede spoor te blijven hebben we dwarsliggers nodig...
Maar laat ze liggen!

Groetz, Aat.

Je kunt niet alles hebben. Waar zou je het moeten laten?
BullsEye
Betalende leden
Sr. Member

Oudenaarde (Mater) (B)

« Antwoord #9 Gepost op: 4 September 2007, 21:37:15 »

...om op het goede spoor te blijven hebben we dwarsliggers nodig...
Maar laat ze liggen!...

Heel goed gezegd, Aat, en zéér waar !! Knipoog

Groeten,
Stijn

De jacht is mooier dan de vangst. (Tröckener Kecks)
The_veterinarian
Betalende leden
Jr. Member

B (Tessenderlo - Limb.)

« Antwoord #10 Gepost op: 4 September 2007, 22:51:30 »

De laatste dagen krijg ik de indruk dat er naast de splitsing van Belgie ook nog de splitsing van de Bull-liefhebbers bezig is.  Beschaamd
Betalers tegenover niet-betalers,... walen tegenover vlamingen...
Een forum zou bovenal moeten bruggen bouwen tussen gelijkgestemde zielen in plaats ze op te blazen. We zijn allemaal gelijkgestemde zielen wat de bulldog betreft en daar gaat dit forum over, dacht ik zo? Ik weet het niet Of is het een financieel forum?
Enfin, genoeg geleuterd, over naar de orde van de dag.... dit forum lezen Knipoog
Greets,
Eugeen

AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

exit

« Antwoord #11 Gepost op: 5 September 2007, 11:28:58 »

Citaat
Enfin, om met een positieve noot af te sluiten, we komen mekaar irl nog wel ergens tegen hé. Maart 2008 in Antwerpen zeker?  Knipoog

Dan toch zonder mij; even geen Bulldogmeetings meer voor mij.
Dikkertje en ik hadden nog gedacht aan een meeting in Valkenswaard (mooi tussen Belgie en Nederland)ergens in oktober ter afsluiting van het seizoen maar van dit zielige gedoe over 9 Euro terwijl de hele motorhobby vele malen meer kost wil ik me toch enigszinds afzijdig houden.

Ad

Toon68
Betalende leden
Full Member

NL (Noord Brabant )

« Antwoord #12 Gepost op: 5 September 2007, 16:34:47 »

Ben ik helemaal met je eens Ad! Voor die paar euries Verbaasd Verbaasd Erg erg erg. Er zijn er altijd bij die daar kennelijk problemen mee hebben..
Ik zal zeker deze site blijven steunen!! Knipoog Knipoog
Genoeg gezeverd zo.

Groeten Toon

Ik weet niet veel en wat ik weet vergeet ik weer..
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

exit

« Antwoord #13 Gepost op: 6 September 2007, 09:42:35 »

dat men niet bij wil dragen in de kosten (wel de lusten maar niet de lasten) is tot daar aan toe maar dat men vervolgens de boel op gaat zitten ruien met PM dat de boel hier op instorten staat en verzoeken indienen om alle geposte (en zeer gewaarde) berichten dan maar te wissen gaat me te ver

ik heb geen zin om daarmee mijn vrije tijd tijdens meetings te besteden

Judass
Betalende leden
Hero Member

« Antwoord #14 Gepost op: 6 September 2007, 10:50:24 »

Als ik het goed begrijp is " Doggystyle" uit de ledenlijst verwijderd?? Al was het op zijn eigen verzoek, dat kan niet vind ik. Hij heeft bijna 800 posts geplaatst ( die zijn er nog wel, gelukkig maar) Andere ex-leden die al jaren niet meer actief zijn moeten er dan ook maar uit. Boos
Dan komen we misschien in de buurt van een redelijk aantal deelnemers versus gebruikers verhouding.

Bob

BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member

Best (NL)

« Antwoord #15 Gepost op: 6 September 2007, 11:03:30 »

DoggyStyle is niet van de ledenlijst verwijderd. En er is geen enkel bericht van DoggyStyle verwijderd.
Ik heb bij de account van DoggyStyle ingesteld dat hij niet meer kan inloggen.

Iedereen weet ondertussen wel dat hij een eigen forum heeft opgestart. Prima, geen probleem, de link met alles er bij staat gewoon in het bericht op het Offtopic forum.

Wat ik niet netjes vind, is dat hij nadat hij hier niet meer wilde inloggen als DoggyStyle twee nieuwe accounts heeft aangevraagd. Daarnaast had hij ook zijn gebruikersnaam van DoggyStyle veranderd in de naam van de link van zijn forum. Nogmaals, prima dat hij een eigen forum start, maar ik zit er niet op te wachten dat hij de URL van zijn eigen forum dan hier maar in ruim 800 berichten plaatst.

Dat is de reden dat ik de toegang tot zijn account heb afgesloten ZONDER de berichten te verwijderen. Ik heb Jan daar overigens een e-mail met uitleg over gestuurd. Ik heb geen reactie mogen ontvangen.

BulldogWebguy
BT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner | www.one-company.nl
Surf happy & Drive safe
AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

exit

« Antwoord #16 Gepost op: 6 September 2007, 11:38:18 »

Als ik het goed begrijp is " Doggystyle" uit de ledenlijst verwijderd?? Al was het op zijn eigen verzoek, dat kan niet vind ik. Hij heeft bijna 800 posts geplaatst ( die zijn er nog wel, gelukkig maar) Andere ex-leden die al jaren niet meer actief zijn moeten er dan ook maar uit. Boos
Dan komen we misschien in de buurt van een redelijk aantal deelnemers versus gebruikers verhouding.

Bob

dat heeft ie zelf gevraagd onder nieuwe naam Bullboy:

"Bij deze vraag ik aan de beheerder van deze site mijn account met als nick “DoggyStyle” te schrappen, alsook alle posts van DoggyStyle.

Mvg Jan""

Gelukkig heeft is dat geweigerd gezien zijn zeer omvangrijke bruikbare ingebrachte info

Judass
Betalende leden
Hero Member

« Antwoord #17 Gepost op: 6 September 2007, 11:45:24 »

Bob

Ok, Rene heeft dit misverstand mooi opgelost, waarvoor dank.

Keep up the good work,

gr Bob Lachebek

AdjeBulldog
Betalende leden
Hero Member

exit

« Antwoord #18 Gepost op: 6 September 2007, 15:30:14 »

dat men niet bij wil dragen in de kosten (wel de lusten maar niet de lasten) is tot daar aan toe maar dat men vervolgens de boel op gaat zitten ruien met PM dat de boel hier op instorten staat en verzoeken indienen om alle geposte (en zeer gewaarde) berichten dan maar te wissen gaat me te ver

ik heb geen zin om daarmee mijn vrije tijd tijdens meetings te besteden

Even voor de duidelijkheid: ik bedoelde deze PM

http://www.bt1100bulldog.eu/index.php/topic,10141.msg17327.html#new

Jan (Doggystyle) heeft me verder geen PM's gestuurd

Mijn excuses mocht dat niet duidelijk geweest zijn.

(ik wordt al voor leugenaar uitgemaakt  Beschaamd, dacht toch wel dat duidelijk was welke PM ik bedoelde; volgens mij hebben meerdere die ontvangen en de inhoud van die PM was duidelijk genoeg: deze site heeft z'n langste tijd gehad; so be it. Mij zien ze niet meer actief op de Bulldog sites)

BullsEye
Betalende leden
Sr. Member

Oudenaarde (Mater) (B)

« Antwoord #19 Gepost op: 6 September 2007, 21:49:32 »

Adje, jongen, laat u niet doen hé !!  Geschrokken 

Gij als één van de bezielers van het eerste uur, ge gaat toch wel bij de roedel blijven hé.

Dat we op een van de volgende meetings nog eens over de moto's kunnen klappen, met een goeie koffie erbij.

Groeten en zeker en vast tot ziens,  Knipoog
Stijn

De jacht is mooier dan de vangst. (Tröckener Kecks)
Pagina's: [1] 2 Print 
« vorige volgende »
Ga naar: