Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
5 Februari 2012, 12:08:01
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:
Geavanceerd zoeken
23.002
aantal berichten in
2.119
topics door
423
geregistreerde leden
Nieuwste lid:
david
BT1100 Bulldog Forum
Algemeen/General
Over de site/About the site
(Moderator:
BulldogWebguy
)
Betaalde site
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
« vorige
volgende »
Pagina's:
1
[
2
]
3
Auteur
Topic: Betaalde site (gelezen 6610 keer)
Connie
Gast
Re: Betaalde site
«
Antwoord #20 Gepost op:
12 Augustus 2007, 12:25:04 »
Citaat van: DoggyStyle op 12 Augustus 2007, 11:48:12
Ik heb een tijdje afgewacht om mijn gedacht te zeggen over de site die betalend zal worden, maar 'k ga het nu toch doen.
Eigenlijk ben ik ook niet van zin om te betalen, het gaat me niet om het geld hoor. 9 euro per jaar is eigenlijk zo goed als gratis, maar principieel vind ik het niet oké. Ik betaal maandelijks voor vanalles en nog wat. M'n internetaansluiting bijvoorbeeld kost al zo'n dikke 41 euro per maand, als ik moet gaan betalen om actief te zijn op een forum dan vind ik dat 'k verkeerd bezig ben.
Fora moeten gratis zijn vind ik, gaat dat niet dan bestaan er nog altijd alternatieven. Ofwel zoek je sponsors, ofwel ga je de gratis toer op. Er zijn hopen plaatsen op het net waar je zelf gratis een forum kunt opstarten, zonder flisende banners en met weinig reclame. Kijk naar dit bijvoorbeeld, heb ik even snel aangemaakt, 't is maar een testforum hé, 'k wil hier geen volk weghalen hoor, het is gewoon om aan te tonen dat je mooie gratis fora kan maken:
http://yamahabt1100ben.eamped.com/
Enfin, ik heb mijn gedacht gezegd.
Groeten Jan
Ik heb inmiddels 9 euro betaald maar ik steun de gedachte van Jan. Fora moeten gratis zijn.....
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member
Geslacht:
Best (NL)
«
Antwoord #21 Gepost op:
12 Augustus 2007, 19:36:38 »
Citaat van: Connie op 12 Augustus 2007, 12:25:04
Ik heb inmiddels 9 euro betaald maar ik steun de gedachte van Jan. Fora moeten gratis zijn.....
Maar iemand zal die kosten toch moeten betalen... Voor niks gaat de zon op.
Ik snap en begrijp dat er mensen zijn die er niet voor willen betalen hoor! Even goeie vrienden.
BulldogWebguy
BT1100 rijder sinds 24 mei 2004 | Webmaster & Siteowner |
www.one-company.nl
Surf happy & Drive safe
Connie
Gast
«
Antwoord #22 Gepost op:
12 Augustus 2007, 22:22:07 »
[/quote]
Maar iemand zal die kosten toch moeten betalen... Voor niks gaat de zon op.
Ik snap en begrijp dat er mensen zijn die er niet voor willen betalen hoor! Even goeie vrienden.
[/quote]
Spijtig genoeg heeft u het antwoord van Jan niet gelezen met alternatieven en zijn voorbeeld van een gratis forum!
Groeten,
Connie
kowalski
Betalende leden
Full Member
Geslacht:
Luctor Et Emergo (geëmigreerde Zeeuw)
«
Antwoord #23 Gepost op:
13 Augustus 2007, 10:26:38 »
Natuurlijk zijn er mogelijkheden voor een gratis forum met een minimale hoeveelheid reclame - zie motor-forum.nl - maar we hebben hier ons eigen hoekje met de mensen zoals die er nu zijn. Een forum opstarten zoals DoggyStyle voorstelt is dan een mogelijkheid, maar ik zie dit forum niet direct ophouden te bestaan of verschuiven naar een dergelijk forum. Dat betekent een scheuring van dit forum naar een gedeelte wat hier blijft en een gedeelte wat verschuift naar een gratis forum. Gezien de lage dichtheid van ons Bulldog-rijders op een algemeen forum als motor-forum.nl lijkt me dat geen versnippering om na te streven.
Als dit gebeurt door die 9 euro, so be it, maar wel erg jammer. Ik heb begrip dat mensen het met alle andere kleine bedragen net de druppel vinden die de emmer doet overlopen, maar ik heb via dit forum genoeg info gekregen en gelezen om mijn Bulldog te kiezen en te kopen, dus een dergelijk initiatief wil ik niet zomaar opgeven. Mijn 9 euro zijn overgemaakt, als sponsor
.
Greetz, kowalski.
____________________________________________________________________________________________________
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 (Bulldog forever in my heart)
Ook al heb je geen leven, dood kan àltijd nog.
ArtStudioG
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
Wuustwezel (B)
«
Antwoord #24 Gepost op:
13 Augustus 2007, 10:52:01 »
Ik kan Kowalski volledig bijtreden. Ook als ex-bulldogger blijft deze site steeds een bron tot inspiratie en contact met mijn doggerfriends. Het is en blijft natuurlijk een vrije keuze maar ik heb het er zeker voor over. Ik weet ook hoeveel werk het met zicht meebrengt om een site op een veilige en professionele manier te onderhouden (respect René). En als zelfstandige geldt het principe van "Time is money" nog eens te meer. Je doet meer uren op een dag en dan in je vrije tijd nog eens een website onderhouden, je moet het maar kunnen opbrengen. Als je dan vergelijkt met de MT-01 site
http://mt01.valenkamp.nl/phpBB2/index.php
dan blijft "onze" site toch nog veel vrolijker en meer karaktervol. En daar wil ik best voor betalen ! Maar zoals ik al zei "it's afree country". Ik zou het jammer vinden mochten door die 9 euro verschillende fijne mensen van dit forum verdwijnen. Enne ... het is wel mijn sector, maar er is inderdaad al genoeg publiciteit in de wereld en op het internet. Trouwens, ga maar eens een sponsor zoeken ... dat is tegenwoordig niet zo simpel, hoor!
Het idee van het forum deels open te houden voor niet-betalenden vind ik ook wel een puik idee.
Greetz,
Gie
Loud pipes save lifes !!!
Georgie
Hero Member
B (W-VL)
«
Antwoord #25 Gepost op:
13 Augustus 2007, 11:20:18 »
*
dit forum is toch een van de tofste motorfora op het Nederlandstalige net
* één jaar MSN-groep en ruim drie jaar op een eigen site, voor een beperkt publiek; vier jaar lang toffe mensen bijeenbrengend die toch tot 400 km van elkaar wonen
* een forum zonder bestuur, zonder leiders, eigenlijk een forum van mensen, van motards met de neus in dezelfde richting
* een forum dat héél veel bezoekers heeft tov het aantal actieve of ingelogde leden (zie onderaan de blz-n)
* een forum dat vrijwillig online gehouden werd (en wordt) door iemand die van wanten weet, met vrijwillige bijdragen van tientallen
* als hier 400 leden, waarvan er zich nu nog zo'n 75 actief Bulldogrijder noemen, dan komen er mogelijks 50à60 die 9€ ervoor willen betalen dan zijn de kosten nog niet gedekt
* wat gebeurt er dan met de anderen ; de stille genieters ; de lezers ; de fans ; zij die weinig surfen maar toch wel wat willen vinden
* wat gebeurt er dan uiteindelijk met de Bulldog zelf ? het aantal rijders kan niet meer stijgen, einde reeks en de opvolger MT-02 is nog niet concreet aangekondigd
* wat niemand wenst : het einde van dit forum en dat weet ik héél zeker
* anderzijds, ik ben nu actief zoekend naar een andere motor maar ik vind geen forum zoals het deze, dat van BMW en de MT-01 zijn goed maar deze is wel echt anders ; ik zou zeker de keuze van de nieuwe motor durven laten mede bepalen indien er zo'n forum zou aan vasthangen !!!!!!!!!!!
* september komt snel dichterbij en idd voor niks komt de zon op ...
wou deze bedenkingen ff kwijt
CU
Georgie
**
motoren met 2 cilinders en veel koppel geven veel rijplezier
**
motormuis
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
It's my world.You're just living in it. NL
«
Antwoord #26 Gepost op:
13 Augustus 2007, 14:01:53 »
mooi gezegt.
Ben er helemaal mee eens.
gr. motormuis
Sgfx
Full Member
Geslacht:
(B) Kust
«
Antwoord #27 Gepost op:
13 Augustus 2007, 15:35:19 »
Citaat van: Dabby op 7 Augustus 2007, 22:32:46
Dit forum heeft me echt over de streep getrokken om voor de Bulldog te gaan, zelfs als eerste motorfiets en beginnende bestuurder.
Daar heb ik nu echt geen seconde spijt van
Dus, leve het BOG-forum! zeker 9 euro waard
Hier moet ik mij volledig bij aansluiten! Dabby haalt me de woorden uit de mond.
Voor mij eveneens geen probleem...
Greetz S.
Doggy2
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
hoboken ( B )
«
Antwoord #28 Gepost op:
13 Augustus 2007, 17:49:39 »
hey doggers
nu wil ik ééns betalen...maar krijg ik géén rekeningnummer
(alléén die van René zenne
)
ik moet zeggen dat ik via dit forum al leuke ritten en toffe mensen heb gedaan en ontmoet dus die 9 € heb ik er met alle plezier voor over maar ik kan langs de andere kant de minder gelukkige onder ons ook wel begrijpen hoor,het is inderdaad wel zo dat de centen buiten vliegen,als je al die kleine bedragen optelt moet ik toch ook wel even slikken hoor.we moeten er spijtig genoeg véél te hard voor werken ni ?maar gezegt is gezegt "ik heb ze er met plezier voor over" die paar € weegt ni op tegen het plezier en de mensen die ik erdoor mischien niet meer zou hebben of zien
grts dan.
ps:gelieve de beste oplossing voor ons te vinden René,dus ééntje waar jijzelf ook mee kan leven hé
want jij bent tenslotte ook "één van ons" hé
ik voel me het beste....als ik op de motor zit!!!
http://www.bikepics.com/members/doggy2/03bt1100/
http://www.youtube.com/user/tigergast
Sgfx
Full Member
Geslacht:
(B) Kust
«
Antwoord #29 Gepost op:
13 Augustus 2007, 19:10:05 »
Citaat van: Georgie op 13 Augustus 2007, 11:20:18
*
dit forum is toch een van de tofste motorfora op het Nederlandstalige net
* één jaar MSN-groep en ruim drie jaar op een eigen site, voor een beperkt publiek; vier jaar lang toffe mensen bijeenbrengend die toch tot 400 km van elkaar wonen
* een forum zonder bestuur, zonder leiders, eigenlijk een forum van mensen, van motards met de neus in dezelfde richting
* een forum dat héél veel bezoekers heeft tov het aantal actieve of ingelogde leden (zie onderaan de blz-n)
* een forum dat vrijwillig online gehouden werd (en wordt) door iemand die van wanten weet, met vrijwillige bijdragen van tientallen
* als hier 400 leden, waarvan er zich nu nog zo'n 75 actief Bulldogrijder noemen, dan komen er mogelijks 50à60 die 9€ ervoor willen betalen dan zijn de kosten nog niet gedekt
* wat gebeurt er dan met de anderen ; de stille genieters ; de lezers ; de fans ; zij die weinig surfen maar toch wel wat willen vinden
* wat gebeurt er dan uiteindelijk met de Bulldog zelf ? het aantal rijders kan niet meer stijgen, einde reeks en de opvolger MT-02 is nog niet concreet aangekondigd
* wat niemand wenst : het einde van dit forum en dat weet ik héél zeker
* anderzijds, ik ben nu actief zoekend naar een andere motor maar ik vind geen forum zoals het deze, dat van BMW en de MT-01 zijn goed maar deze is wel echt anders ; ik zou zeker de keuze van de nieuwe motor durven laten mede bepalen indien er zo'n forum zou aan vasthangen !!!!!!!!!!!
* september komt snel dichterbij en idd voor niks komt de zon op ...
wou deze bedenkingen ff kwijt
CU
Georgie
T'is prachtig
da pakt mij si...
Maar je hebt vokomen gelijk Georgie!
Ik heb dan wel nog geen echte bijeenkomst gehad met BOG'ers, toch is dit forum de max. Iedereen al even behulpzaam om zijn comment neer te schrijven. Gewoon een samenwerkende groep moto liefhebbers! schitterend.
Zoiets mag gewoon niet verdwijnen. Wat als inderdaad niet alle kosten gedekt worden??? Verdwijnt het forum dan toch?
Greetz S.
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member
Geslacht:
Best (NL)
«
Antwoord #30 Gepost op:
13 Augustus 2007, 21:43:04 »
Mensen... ik word er stil van. Dank voor jullie mooie woorden.
Van die 9 euro mag ik aan de Nederlandse belastingdienst nog eens 1,50 afdragen aan BTW. Dan gaan daar de hosting kosten en de domeinregistratie kosten nog vanaf (kleine 200 euro per jaar). Wat ik dan nog overhoud is economisch gezien genoeg om er een paar uurtjes per jaar in te steken. Maar ik doe dat graag. Alleen al door jullie bijdragen zijn in ieder geval mijn vaste kosten gedekt.
Maar, ik blijf de BT een topmotorfiets vinden. Ik hoop er weer eens zelf eentje aan te schaffen.
Geen zorgen: het forum blijft gewoon open.
BulldogWebguy
www.one-company.nl
Surf happy & Drive safe
JohanYamaha
Gast
«
Antwoord #31 Gepost op:
14 Augustus 2007, 00:17:59 »
Tja,
Er is veel over te doen... Maar ik betaal veel voor allerlei kleine dingetjes hier en daar.
Ik haak helaas ook af. Maar het moet gezegd... het is een prachtige site.
ps. Webguy... je vergeet de inkomstenbelasting / loonbelasting nog.... (of gaat het zwart?)
BulldogWebguy
Administrator
Sr. Member
Geslacht:
Best (NL)
«
Antwoord #32 Gepost op:
14 Augustus 2007, 09:58:49 »
Citaat van: JohanYamaha op 14 Augustus 2007, 00:17:59
ps. Webguy... je vergeet de inkomstenbelasting / loonbelasting nog.... (of gaat het zwart?)
Nee, die ben ik zeker niet vergeten...
BulldogWebguy
www.one-company.nl
Surf happy & Drive safe
wazbull
Full Member
Geslacht:
Sint-Martens-Bodegem (B)
«
Antwoord #33 Gepost op:
14 Augustus 2007, 10:32:57 »
Even ook mijn steun geven: ik heb betaald de dag zelf dat BulldogWebguy dat vroeg.
Ik vind dit nl. ook een zeer interessant en aangenaam forum, en vind het een verademing om eens een site zonder enige reklame te hebben.
Doe zo verder dus.
En die gratis gehoste forums zoals die van eAmped: geven die dan dezelfde mogelijkheden zoals smileys, opgemaakte tekst, avatars, afbeeldingen en zo? Ik weet het niet hee, ik vraag het me maar af omdat ik ook op een XT-forum zit waar helemaal niks van dat alles kan, alleen maar platte tekst zelfs zonder enige opmaak, en dat forum is (hoewel interessant) wel redelijk doods eigenlijk.
Transalp
...
Sprint 900
... XT600
& Bulldog
& BMW Scarver...
Rap rijden met 'n trage is veel plezanter dan traag rijden met 'n rappe.
jirev
Betalende leden
Full Member
Geslacht:
No more BULL !
«
Antwoord #34 Gepost op:
14 Augustus 2007, 11:47:13 »
Ik ben het er ook mee eens dat het forum meer dan die 9 euro waard is. Ik had dat vannacht ook al in andere bewoordingen gepost, maar dat was misschien net iets te fanatiek. Mijn bijdrage wordt deze week gestort!
Keep up the good work (zoals de fransen zeggen)!
Fritsel
Betalende leden
Full Member
Geslacht:
De Kiel da's in Drenthe en ja hoor in Nederland
«
Antwoord #35 Gepost op:
14 Augustus 2007, 13:26:23 »
Ben net terug van vakantie en heb één en ander gelezen m.b.t. de kosten van onderhoud van deze site.
Persoonlijk vind ik €. 9,= een schijntje voor allle werk en tijd die erin gestopt wordt.....
Dus die €. 9,= voldoe ik met plezier, en ook wij moeten echt op de kleintjes gaan letten maar beleven wel een stuk plezier aan deze site. Keep up the good work!
Groet'n,
Fritsel & Regiena
bulldog1
Betalende leden
Hero Member
Geslacht:
NL (Sappemeer)
«
Antwoord #36 Gepost op:
14 Augustus 2007, 15:08:52 »
He Webmaster, ik heb nog steeds geen rekeningnummer gekregen, maar Bluedog heeft even voor mij betaald!
Groet, Bulldog1
SOUND OF THUNDER
Nait soezen moar deur broezen !
dikkertje
Betalende leden
Sr. Member
NL Valkenswaard
«
Antwoord #37 Gepost op:
14 Augustus 2007, 15:33:39 »
Denk dat we een mooie schifting krijgen op deze site ,niet verkeerd, hoop dat rene er met zijn kosten voor het onderhouden van deze site uitkomt.
Blijven de echte over.
Groet Dikkertje
sjaak
Betalende leden
Jr. Member
Geslacht:
Cuijk (NL)
«
Antwoord #38 Gepost op:
14 Augustus 2007, 21:42:39 »
Ik ben het nieuwste lid.
Ik heb inmiddels al veel gelezen in de eerste 4 uur.
En heel veel wijzer geworden, dus wat is 9 euries???
Groetjes Sjaak
Zen
Newbie
Geslacht:
«
Antwoord #39 Gepost op:
15 Augustus 2007, 17:36:16 »
Citaat van: wazbull op 14 Augustus 2007, 10:32:57
Even ook mijn steun geven: ik heb betaald de dag zelf dat BulldogWebguy dat vroeg.
Ik vind dit nl. ook een zeer interessant en aangenaam forum, en vind het een verademing om eens een site zonder enige reklame te hebben.
Doe zo verder dus.
En die gratis gehoste forums zoals die van eAmped: geven die dan dezelfde mogelijkheden zoals smileys, opgemaakte tekst, avatars, afbeeldingen en zo? Ik weet het niet hee, ik vraag het me maar af omdat ik ook op een XT-forum zit waar helemaal niks van dat alles kan, alleen maar platte tekst zelfs zonder enige opmaak, en dat forum is (hoewel interessant) wel redelijk doods eigenlijk.
Zou wel eens een forum willen waar al die klote smileys eruit zijn, wordt er niet goed van....gewoon normaal typen ........ouderwets schrijven.
Pagina's:
1
[
2
]
3
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
BT1100 Bulldog